Just nu

Tidningsartiklar, forum och bloggar har ofta en kommentarsfunktion. Vanligtvis hoppar jag över dessa, men om jag känner mig irriterad och vill behålla det humöret, så är läsning av kommentarer ett ypperligt tillvägagångssätt. Se bara nu inför Dansbandskampen, då en mängd stackare som inte har något vettigare för sig, sitter och spyr ur sig sina förutfattade meningar om hur det kommer att bli. Och Christine Meltzer, denna roliga och intelligenta kvinna, är sågad redan innan hon klivit in på scen. Idag avslöjar Aftonbladet att Rigo and the Topaz sound är tillfrågade att vara med i Dansbandskampen och genast kastar sig en bitter självutnämnd dansexpert över tangentbordet och som en tunnelseende cyklop talar han om för alla som ids läsa hur fruktansvärt värdelösa The Playtones är som dansband och vilka amöbor de drar till dansställena. Bara så att alla ska begripa att man inte skall släppa in några främmande fåglar i branschen, oavsett hur dansbart det är. Och ni vet ju redan vad jag tycker... Annars kan ni läsa det HÄR och HÄR.

Jag tycker i alla fall att det är lite lustigt, för efter Black Ingvars medverkan i Dansbandskampen i fjol, när Thomas tog av sig skon, slog den i bordet och sa:
- MAN MÅSTE HINNA FLYTTA PÅ DE HÄR!
så skrev jag DETTA på bloggen.

Nu vet vi ju inte säkert OM Rigo verkligen ska vara med i Dbk och om de i så fall skall köra rent hiphopstuk. Det är bara att vänta och se....



Kommentarer
Kattokig

Hej! Vill rekommendera denna underbara blogg för dig, en kvinna som kommit på den briljanta idén att blogga med sin katt.



http://gunillaofrasse.allas.se/



Ha en bra dag bobban.

2010-08-08 @ 15:57:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0