Wild side of life

Tänk att man kan ha så mycket att göra att man inte hinner gå på Cleo. När nu kylan

slog till blev det lite akut med den där ulltrikån så kvällen har ägnats åt långkalsongsömnad. Fyra röda (till flickorna) och två mörkblå (ja, Björn får ta båda) par blev resultatet. Jag har bytt tråd inte mindre än TVÅ gånger i overlocken och det har gått bra båda gångerna. Men jag ser väldigt illa på nära håll. +1,5 räcker inte utan får bytas ut mot +3,5 precis i nålpåträdningsskedet, fast då ser jag å andra sidan kristallklart på typ fem centimeters avstånd... Annars är det jäklar i min låda inte särskilt kul det här med glasögon. Jag ser dock som en örn på håll och det får jag väl vara glad för.

Nu är klockan nästan ett och jag är i andra andningen. Har börjat klippa lite andra grejer men eftersom jag inte får sova halva dan imorgon (heller) så måste jag nog sova nu.

Så här ser Jannes bil ut efter extraljusstölden. Även den främre nummerskylten fick de med sig. Vad de nu ska med den till, tjuvarna. För första gången kan jag skadeglatt konstatera att jag har en fräschare bil än han, trots bucklan på bakdörren. Det är å andra sidan hans förtjänst att min bil fortfarande har en motor som sitter under huven och inte ligger på vägbanan någonstans i närheten av ett fartgupp...








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0