Här nere på Söder

Eftersom jag hade med mig resväskan till jobbet i morse tog jag bussen. Promenerade ner till ändhållplatsen på Klintbacken där också några flickor klev på. Döm om min förvåning när de klev av ett par hållplatser längre fram, vid posten. Där klev några andra ungdomar på och de gick av vid nya läroverket, mindre än en kilometer bort. Man undrar ju varför de inte promenerade den korta biten... Men det finns kanske en anledning. 

Jag är i alla fall i Stockholm nu. Ligger i sängen (en dubbelsängs bredd), kollar på Stalkers och bloggar på mobilen. Sämre kan man ha det. Har ätit middag med en hel hög Folksammänniskor och haft jävulskt trevligt. Nu tänker jag släcka och sova för imorgon ska min kollega Anna och jag äta frukost tidigt och läääänge.





Mysigt nyrenoverat hotellrum.


Plåtstol. Ja, roligare än så här blir det inte. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0