You better work

Att åka och jobba sju timmar en söndag är kanske inte så bra men när man åker hem efter att ha jobbat bort en massa känns det rätt ok i alla fall. På mitt skrivbord låg ett litet avskedsbrev. Snyft. Åh, vad jag kommer sakna dig, Marielle!
 
 
Som ni ser så gör jag mitt bästa för att sprida lite dansbandsglädje till mina kumpaner.
 
Jag fick ett erbjudande av Hans och Märit att följa med till Malå och dansa igår kväll, men de lite drygt 22 milen kändes övermäktiga. Sen upptäckte jag idag att Zlips var i Piteå, också igår, men det var så dags då. Det är sjukt längesedan jag var på dans, men om en månad är ju Lasse Stefanz på farmen... Sen är det Drifters, Mats Bergmans och Donnez inom rimligt avstånd, så det går ingen nöd på mig. 
 
Jag har kommit en bit på Katarinas mössa
 
 
och så har jag sytt en jumper 
 

av slamsorna som blev över efter den HÄR. Den är inte till mig utan en present som jag hoppas ska passa. Annars jäklar...

Nej, nu tror jag det får bli någon timme i badkaret. Malin och jag har precis ätit inbakad brieost med vispgrädde och körsbärssylt.
 
 
 
 
Ruskigt gott, men ingen vidare middag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0