En alldeles särskild dag

Den 27 augusti 1987 förändrades livet för Janne och mig. 01:27 föddes vårt första barn, Malin Maria. Den vackraste lilla varelse världen någonsin skådat. Och nu tänker ni kanske "Men hur kan hon säga så?! Hon har ju tre till!" Självklart har även de varit världens vackraste ungar, men det kan inte hjälpas - den förvåning jag kände när Malin kom ut och jag fattade att jag faktiskt fött fram ett riktigt barn är oförglömlig. När resten av barnaskaran dök upp, en efter en, var jag ju redan rutinerad och visste vad det handlade om...
 
 
Malin fick ganska snart en lillasyster, Katarina.
 
 
 
Sen kom det två till och sen fick det vara nog. Men den där natten för 26 år sedan kan jag fortfarande redovisa minut för minut, tror jag...
 
 
I brist på scanner har jag helt sonika fotograferat korten med mobilen, därav kvaliten.


Kommentarer
Ethel

Visst är det fantastiskt att bli förälder, jag har visserligen endast upplevt den lyckan en gång i livet, men känslan är fantastisk.
Lyckan att ha någon så nära sitt hjärta håller i sig hela livet.
Du är lyckligt lottad som har dina fyra stora kärlekar, kram på dig!

2013-08-28 @ 20:58:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0