Burka i Burda?

Jag köper inte riktigt alla Burda-tidningar. De är numera inplastade och man ser inte vad det är för mönster. LIte som att köpa grisen i säcken. Jag har köpt tidningen så många år och många mönster återkommer. Anna har prenumererat ett tag, så i måndags kollade jag igenom några nummer som jag inte sett i förut och jag blev så förrrrrbannad! Vad säger ni om detta?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De här små notiserna finner man på var och varannan sida som stöd och hjälp för vilsna kvinnor som inte själva begriper bättre utan exponerar sina kroppsdelar i åtsittande kläder. Det enda som uppenbarligen skall exponeras är barmen, som också, till skillnad från mage, lår och rumpa, gärna får vara överdimensionerad. 
 
Ibland har man även herrmodeller i Burda och jag ser fram emot liknande information på dessa sidor. Till exempel "Den här skjortan döljer kulmagen" eller "Den här byxan framhäver paketet". 
 
P.S. För den oinvigde kan jag berätta att Burda är en modetidning som också innehåller mönster på plaggen som visas. D.S.


Kommentarer
Linda Grannas

På bibblo har vi nog Burda som man får låna med mönster och allt!

2013-04-16 @ 07:39:19
URL: http://www.welest.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0