Världens stad

Så har jag ännu en gång varit till Stockholm en liten sväng över dagen. Den här gången åkte jag med 6:55-planet vilket innebar att jag fick stiga upp OKRISTLIGT tidigt. Ändå blev det lite snärjigt att få till frisyren eftersom flygtaxin var på plats fem minuter för tidigt.

Egentligen finns det inte så mycket att säga om den här dagen. Min kollega från växeln har också varit nere men vi har åkt i olika plan. Hon väntade dock på mig imorse så vi åkte in till Stockholm tillsammans men där skildes vi åt. Hon åkte direkt till huvudkontoret medan jag först var på ett morgonmöte/föreläsning innan jag åkte vidare till det kundmöte som var syftet med resan.

Nu sitter jag här på Arlanda och konstaterar att det nästan alltid finns något att glädjas åt, trots att allt inte blir som man hoppas ibland. Just för ögonblicket är jag vansinnigt glad åt att slippa bo i Stockholm. Luleå känns plötsligt så himla.... FANTASTISKT! Påminn mig gärna om det här i januari när jag svär över kylan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0