Thomas Deutgen Show - Part Two

Minisemester fredag och måndag, möttes i princip av vågen på jobbet i morse. Det var roligt. Jag borde kanske vara borta oftare. Hursomhelst har det gått en hel vecka sedan Thomas och Anna var häruppe. Kul att läsa på Annas blogg att de faktiskt sov hos mig två nätter och vi hann inte träffas en enda sekund. Hos mig alltså. Vi bytte ju några ord på Thomas talkshow... Men vi ses ju ändå oftare än vad jag stöter ihop med grannarna i trappuppgången.

Förra tisdagens gäster var i alla fall Thomas Lundin, Anna Neah Deutgen och Lasse Holm. Ja, förutom Gunhild och Singe då. Och det var förstås helt otroligt bra som vanligt. Det blir så med bara proffs på scenen.









Jag har bara hunnit lägga upp en film. Den bästa, när Anna och Thomas (OBS! Lundin!) sjunger Nu mår jag mycket bättre, blev inte hel eftersom minneskortet av någon outgrundlig anledning plötsligt var fullt.



Men jag återkommer med den en annan dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0