So just look at them and sigh and know they love you.

Min lilla storebror, alltså den yngre av mina två äldre bröder, har enormt vuxna barn. Så vuxna att han hittills har lyckats skaffa sig en hel hög med barnbarn. Min äldsta bror och jag däremot, vi har inga barnbarn, bara barn. Det räcker för mig än så länge. Jag känner mig inte riktigt redo, mogen, för mormorsordet.

I torsdags var jag förbi min bror, farfadern, och där var också två av hans barnbarn samt pappan till dessa. Och det är klart att de är som två små sockertroll, Milo och Charlie. Men inte kunde de hålla sig stilla den nanosekund det tar att ta ett kort... Inte samtidigt i alla fall.

 

 

 

De är i alla fall ruskigt söta. Ruskigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0