Thomas Deutgen Show - Part One

Det är kallt på nätterna men soligt och fint om dagarna. Och så fort temperaturen stiger blir det snöstorm. Nu har vi så mycket snö att jag är tveksam till om jag någonsin varit med om mer snö. Men det bara att gilla läget. Vintern har ändå varit rätt ok, faktiskt. Inte askallt så himla länge, som det var förra året.

Igår var Thomas upp och hade sin show, den första av fyra. Självklart var jag där, allt annat vore otänkbart. Och som vanligt var det så himla bra! Kvällens gäster var Nanne Grönwall, Ollie Olsson och popduon The Magnettes bestående av Rebecka Digerwall och Sanna Kalla. 

Självklart vår både limerickaren Hans Olof "Hantis" Olsson och husbandet med Gunhild Carling och Hans-Inge "Singe" Magnusson på plats. Den senare har den här säsongen fått en flygel att spela på och jäklar vilket drag det var under locket på den! Kolla själv!




Lite bilder från igår...


Gunhild och Thomas


Nanne Grönwall


Thomas


Nanne berättar om sin tid i Frälsningsarmén. Eller också var det här Thomas delgav henne sin uppfattning om BAO:s dansbandsstatus...


Thomas, Ollie, Gunhild och Hantis


The Magnettes

När alla hade gått blev det lite after-show med vickning för de hungriga artisterna. Men eftersom Ulrika och jag har riktiga jobb att sköta så lämnade vi sällskapet hyfsat tidigt.

Ikväll har jag för ovanlighetens skull haft tvättstugan men nu måste jag sooooova...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0