Thomas Deutgen Show - FINAL

Här duggar finalerna tätt... I lördags gick Skellefteå AIK till final i hockeyn och givetvis vill jag ju att de ska spela hem guldet, när nu Luleå inte orkade efter att ha vunnit Elitserien. I går kväll var det final på Norrbottensteatern och Thomas Deutgen Show. Ulrika och jag skyndade oss från jobbet men var tvungna att svänga in på Korvgubben för en liten matkontroll som för min del bestod av en tunnbrödrulle med räksallad, starksenap och en kokt. Sen kunde showen börja...



Förutom husbandet bestående av Gunhild Carling och Hans Inge "Singe" Magnusson, var kvällens gäster Peter Settman, Angelica Alm och Bo Selinder. Självklart blev även detta en oförglömlig afton.

En liten pratstund med var och en av artisterna









Vadan detta allvar? Det minns jag inte.



Gunhild Carling spelade på tre trumpeter - samtidigt!



Bo Selinder skriver helt fantastiska texter!



När showen var över och lokalen var tömd, gick vi och satte oss i restaurangen längst in och de flesta beställde in något att äta och dricka, nöjda med ännu en kolossalt lyckad kväll, väl sammanhållen av skickliga Thomas. Jag kan inte låta bli att vara så himla stolt!

Sedan hälsade vi till Anna, som fyllde år igår på Sveriges vanligaste födelsedag! 

Först i mörker



och sen i ljus



Och så var vårens fyra fantastiska tisdagar till ända.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0