Spinning rock boogie

Bortskämda barn kan bli odrägliga, men hur är det med bortskämda vuxna? Jag blir väldigt, väldigt bortskämd av Max och Christin. Är det inte med oxfilé så är det med presenter. Förra veckan åkte jag dit helt snabbt på lunchen och blev bjuden på en underbart god och lättuggad omelett. Helt rätt, eftersom jag tidigare på morgonen varit hos tandläkaren och påbörjat en rotfyllning. Tungan kändes flera gånger så stor som normalt och saknade givetvis också känsel, men omeletten kunde jag lätt slafsa i mig utan att bita mig vare sig i kind eller tunga.

Innan jag gav mig iväg tillbaka till jobbet fick jag en sån här.



Tillsammans med en nystvinda är den oslagbar.



På nolltid har man förvandlat en härva till ett vackert nystan.



Och jag hade ingen förut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0