Again I must remind you that a dog´s a dog, a cat´s a cat

I fredags stiftade jag en ny bekantskap när jag hälsade på hos fina kompisen Madeleine. Hennes bedårande kattunge Gizmo snodde mitt hjärta snabbare än blixten. Först ville han hjälpa mig med stickningen.



Men han hade ännu inte lärt sig sticka hälen, så han nöjde sig med att känna på lite på garnet. Sen ville han bara ligga en stund i knät och mysa.



Gizmo är inte bara katt, han är också fotomodell och gör sig lika bra framifrån...



...som i profil.



En sån liten rackare skulle man haft!


Kommentarer
Katt

du har ju redan en katt:(

2011-10-18 @ 23:08:23
URL: http://dixdigit.blogspot.com
Madde

Men så fina bilder på lilla Gizmo :)

2011-10-19 @ 22:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0