I´ll let a little light melt the ice

Först tyckte jag att det var jobbigt när vintern kom. Man vet ju att den kommer att smälta bort, komma tillbaka, smälta igen och så vidare. Nu blev det inte så. Snön kom tidigt och har legat kvar sedan dess. Beståndet har dessutom fått påfyllning lite då och då och nu har vi MYCKET! Men det har varit KALLT! Burr... När jag åkte från jobbet i lördags visade termometern i bilen -32 grader. Då är det inte roligt, ska jag säga. Ikväll är det -7 och en promenad hade kanske inte varit alltför olidlig, men det var skönt att ligga i soffan också. Nu skall Björn och jag baka muffins.



Islyktorna blir vackrare på vintern än på sommaren.



Kommentarer
td

Flytta därifrån illa kvickt. Nära Ryssland, minus 32, aldrig sommar, gran och bidrag...

2011-01-18 @ 23:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0