Last night I had the strangest dream

En natt hade jag en fruktansvärd dröm. Det var lördag och plötsligt befann jag mig i tygaffären. Min chef stod och vek stuvar samtidigt som hon påpekade att hon inte sett mig sedan jag sade upp mig och slutade.
- Nä, sa jag då. Och inget betyg har jag fått ännu.
Då insåg jag att jag inte var där som kund, utan att jag skulle jobba. Så småningom framgick det att de varit helt uppställda och ringt till mig som en sista utväg. Och varför jag svarade ja har jag ingen aning om men jag förbannade min mesighet som gjorde att jag inte kunde säga nej.

I nästa drömscen stod jag i butikens pyttelilla kök OCH BLANDADE EN GROGG!!! Denna grogg tog jag med mig ut i butiken och gömde under kassadisken. Jag hann dock inte dricka något innan jag vaknade, skräckslagen med bultande hjärta. Fy farao, säger jag bara. Vilken tur att det bara var en dröm.



Kommentarer
Anonym

HAHAHAHAHA!!!

2010-09-28 @ 07:14:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0