Rock'n Roll Weekend

Efter en lång bilresa är vi framme i Gällivare, där The Playtones skall spela nonstop med Ragges. Igår var The Playtones på Cleo, och kvällen kan inte benämnas med något annat än SUCCÉ! En annan dag skall jag skriva om hur bra de är och varför jag tycker att de är minst lika mycket dansband som andra band. Men detta får anstå. Jag kan bara konstatera att kylan häruppe inte verkar vilja ge sig, och termometern visar för närvarande 22 iskalla grader. Nu skall vi springa iväg och köpa en hamburgare, sedan skall det skjutsas lite till och imorgon bitti före åtta skall jag köra The Playtones till Kallax Airport, en sträcka på kanske 26 mil härifrån. Typ.



Kommentarer
Marianne

Väntar spänt på utlåtandet om Playtones!!!

De å LK är ju fantastiska!!

2010-02-19 @ 19:07:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0