Psycho chicken

Hallå! Jag är fortfaranda kvar här! Efter moget övervägande så kommer det nog att förbli så. De flesta av er som läser den här bloggen har nog träffat mig så här kan jag var lite mer mig själv...

Hursomhelst så var det förbaskat kul i Vemdalen. Det blir bara roligare och roligare för varje gång, och jag föreslog för Backlund att de även skulle börja ha sommarforum och vinterforum. Vad sägs om midsommar och jul? Jag tror att behovet finns hos fler än mig. Roger och Martin från Norrskedika är två exempel. Leif Wibron, Gävleparken är dock tveksam. Jag misstänker att han har ett liv utanför dansgolvet också...

Det har kanske framgått att ett orkesterforum i Vemdalen inte är någon lek. Knappt hinner man komma dit så är det middag på Hildings för de som vill. Man måste ju äta, så därför vill jag. Sedan skall man lyssna på band och dansa. Därefter kommer nästa programpunkt, nämligen pyttipanna inne hos Roger, Martin, Leif och Marco.


Jag är inte så mycket för att äta på natten, men det är roligt att titta på när andra gör det. Dessvärre blir det ju inte sänggång förrän framåt gryningen när man nödvändigtvis måste vara med överallt...

Jag MÅSTE sova minst sex timmar. Av den anledningen brukar jag missa frukosten. Men jag är förutseende nog att köpa med mig bröd, pålägg, mjölk och o´boy så det går ingen nöd på mig. Fredag morgon bankade det på dörren. Därute stod killarna, tre av dem med slalompjäxor på fötterna! Helt galna! De har ju verkligen missuppfattat syftet med en fjällvistelse. Jag hoppade i kläderna, bredde ett par mackor och följde med dem till deras lägenhet, där de åt lunch innan de återigen utsatte sig för den benbrytarrisk som skidåkning innebär. Martin och jag stannade kvar och jag skrev fredagens blogginlägg.

Nu är det måndag kväll, jag är tillbaka i verkligheten och det innebär att jag faktiskt har ett jobb att sköta, så godnatt på er!



Kommentarer
leffe

Ja,det har jag faktiskt,fast jag själv ibland tvivlar på det.......

2010-04-29 @ 23:21:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0