The heat is on

Det är inte alla hobbybloggare som har en egen webbdesigner! Jag, däremot, har begåvats med en av de bästa. Plötsligt hade min header bytt utseende till ett betydligt mer fördelaktigt, om jag får säga det själv, och vem hade på eget initiativ utfört den förändringen? Jo, Anna givetvis. Sånt kommer hon på att pyssla med, fast hon, liksom jag, egentligen är i flyttartagen.

Igår kom kvartersvärden upp med två sådana här. De har gjort att det inte är fullt så plågsamt att vistas i bostaden. Idag har de tagit bort väggarna i alla lägenheter i porten bredvid, så det är inte att undra på att det är kallt. Burr.

Nu skall vi köra lite kartonger, jag och Malin. Tänker försöka köra så mycket som möjligt innan vi skall flytta möblerna på söndag, allt för att göra det så lindrigt som bara tänkas kan för alla de som skall hjälpa till.  

Imorgon är det, som sagt, Streaplers på Cleo och som VIP-gäst vill jag givetvis vara representativ och har därför inhandlat både klänning och skor. Inget hemsytt den här gången, men det är enbart p g a tidsbristen. Jag är i alla fall väldigt nöjd med mina inköp som jag skall ta bild på imorgon. Men nu är det mysbyxor, fleecejacka och arbetshandskar som gäller! 



Kommentarer
Ethel

Hoppas det var bra på Cleo i torsdags, kul att det blir lite dans hemma i stan igen.

Jag har förresten lagt en länk till din blogg via min, hoppas det är OK. Höst hälsningar från ett blåsigt Gotland.

2009-10-16 @ 23:29:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0