Compact Golden Clef

Av den händelse att någon av mina läsare underlåtit att kika in på Annas blogg så publicerar jag några av hennes bilder från den fantastiska Guldklavengalan. Som den äkta narcissist jag är så förekommer jag givetvis på ett flertal. De andra kan ni se på Gullsvansar och kärlekslimpor...

På hotellbalkongen

Vi tycker vi var finast. Någon som vill säga emot?

Ett glas mjölk till det facila priset av en tia.

Lunkan såg bilden på Annas blogg och undrade om det här är Larz Kristerz föräldrar... Jag vet faktiskt inte! Kanske?

Anna och Thomas

Peter och Linda

Bröderna Brothers...
Under kvällen lopp hade jag en del uppdrag som jag tog på allra största allvar. Det första var att visa SR:s fotografer vilka de skulle fotografera. Sedan var jag typ mingelkoordinator till Babsan och Erika och slutligen fann jag mig själv i rollen som ett slags bodyguard. Så det var nog tur att jag inte bytte ut mjölken mot gin och tonic, som jag vanligtvis brukar dricka till maten. Ja, inte hemma till vardags precis, utan mer på finare middagar. Så får det bli när allergidjävulen har slagit klorna i en...

Själva Guldklavengalan har nog aldrig varit så lyckad och denna succé kan bara tillskrivas Thomas, som med sin erfarenhet och fingertoppskänsla precis vet vad som går hem på ett arrangemang av det här slaget. Det var liksom underhållning all the way!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0