Fool am I

Dagen fadäs: På väg upp från tvättstugan drabbades jag av  en släng av världsfrånvändhet vilket fick till resultat att jag öppnade grannens dörr istället för min egen. Ett ögonblicks verk som får oanade konsekvenser. Detta utesluter all framtida konfrontation gällande deras påringning till störningsjouren. Trots att jag snabbt som attan tassade upp till mig så hann jag inte hem innan jag hörde deras dörr öppnas. Jag fann för gott att erkänna och böjde mig därför över räcket och sa urskuldrande:
- Jag ber om ursäkt. Det var jag som gick fel. Hm, gick och drömde.
- Men det gör ingenting! sa den stackars mannen. Det är ingen fara!
Så nu sitter jag här och skäms. Jag har ju gjort det här förr, men då bodde det trevligare människor i den lägenheten. Dessutom var dörren låst. Men Katarina gick nästan in i deras hall en gång! Och vi hade oväntat besök av en man som frågade efter nycklarna innan hann förvånat insåg att han hade gått för långt. 

Sammanfattning: Pinsamt.


Kommentarer
Katt

WOOOT!?!? haha! fick värsta bilden i huvudet! finns inte jag där för att göra misstag gör du dom åt mej!

2009-01-18 @ 01:10:09
td

Men sen blev det bråk igen...

2009-01-19 @ 17:16:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0