Så många ord

Jag är medveten om att det förra inlägget urartade i något slags katastrofalaomslagdotcomplagiat, men jag hade Malin och Katarina hängande vid vardera axel och kan bara konstatera att det hade kunnat bli så mycket värre...

För att fördela dårskapets gracer har jag valt att inte förrän nu avslöja det faktum att jag numera innehar ÅTTA exemplar av Feel the spirit med Luleå Godtemplarkör. (Se inlägget Great Day.) Jag vet inte riktigt vad jag skall gör med dem. Kanske bara ha dem.

I dagens Norrbottenskuriren gör jag debut som frilansande recensent! Först ut är Larz Kristerz, men eftersom det är ont om utrymme på nöjessidan är det en ordentligt förkortad version som når ut till läsarna. Och ingen bild. Läs den publicerade recensionen här. Eftersom det inte blev någon bild i Kurren så kör jag med en favorit i repris. Sedan måste jag måla både ansiktet och naglarna. Jag skall tvinga mig till Folkan i Piteå där Martinez spelar. Man måste passa på.

Och till er som ser på tv ikväll vill jag bara säga:
- HÅLL TUMMARNA! MÅ BÄSTA THORLEIFS VINNA!


Kommentarer
Anna

Heja Boel!

2009-02-28 @ 20:30:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0