Repetition

Nu är det jag och Blondinbella (Blondinboella)! Tredje inlägget samma dag! Jag har ingett liv! Mitt liv är bloggen! Hursomhelst så var Arvingarna lika fruktansvärt kanonbra som de alltid är. Hur otroligt det än kan låta så är det så seriöst och genomtänkt allt det de gör. Underbart!f Varmt var det och mycket att se på. Många som klätt ut sig i de mest osannolika kreationerna. Nu är det snart mingel och middag, men jag har varit till rummet och fixat håret och bytt om. Stay ups är bra för då kan man sätta fast telefonen i resåren. Den kan man ju inte ha i behån!


Kommentarer
Anna

Ja, du har ju sannerligen hämtat in bloggtorkan som rådde för ett tag sedan på ett bra sätt. Kul! Håll nu efter lillpojken :)

2009-04-24 @ 19:14:11
URL: http://mermusik.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0