Relatives

Fredag förmiddag i Vemdalen och jag har varit vaken en timme. Missade hotellfrukosten men hade med mig egen proviant. Tack och lov. Roger och Martin har tagit en promenad till backen för att kolla in de som åker skidor (vilket får mig att tänka på det par som jag fick av min chef för ett par år sedan när jag skulle hit och som fortfarande står oanvända i mitt källarförråd...) men nu sitter de på räcket till stugan och tittar på ungdomarna som redan klätt ut sig inför after skin som äger rum kl 15. Arvingarna spelar så vi måste ju gå dit och kolla. Jag gillar dem skarpt! Bilderna till detta fantastiska fjälläventyr kommer jag förresten att publicera efter hemkomst. Så var det med det.

Packat - i flera avseenden

Stefan och Andreas

Roger, Martin och Marko


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0