Always crashing in the same car

Hade köpt godis på Kvantum. Jag backade, farbror backade. Vi backade ihop. Farbror hade jättegammal Saab 900 med ENORMA stötfångare i gummi. Tack och lov. Och Janne har lovat att fixa bucklan. Han är jättesnäll. Det är inte dumt att komma bra överens med sin före detta, ska jag säga. Själv har jag haft den osannolika turen att han har en tjej som också är god som guld och som bl a lånat ut sin overlockmaskin till Katarina (läs oss). Och jag gör förstås mitt bästa för att återgälda allt. Syr gardiner och kokar palt. Till exempel. Men just nu skulle jag behöva supa mig full och bli patetisk och gråta, men jag vill inte att barnen skall se mig sådan, om jag nu skulle lyckas med det. Dessvärre blir jag oftast rätt glad av alkohol. Jag åker tll parken och Thorleifs istället. Janne kör...

Visst är det ok att tycka lite synd om sig själv...?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0