4wheel

Idag är jag ledig och har redan, fast klockan bara är strax efter lunch, hunnit stiga upp och äta frukost. Ja, lite annat också, för den delen, men det mest akuta var att ändra tid för besiktning av bilen och det har jag också gjort. Jag insåg att jag skulle få problem att inställa mig på Verkstadsvägen i Karlskrona den 30 december, eftersom Thomas och Anna är här då, så det fick bli den 19:de samma månad och då här i Luleå. En smula mer praktiskt, kanske. Men bucklan i dörren är kvar, och jag har inte vare sig tvättat eller dammsugit fordonet sedan den hamnade där. Suck...

Jag skall stax ta itu med ett annat projekt, nämligen att lokalisera vinterdäcken som råkar befinna sig längst inne i ett av mina överfulla förråd. Därmed torde dagens motionspass vara utfört. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0