Även solen...

Oj, oj... Det här är pinsamt som tusan. En observant läsare påpekade ett allvarligt sakfel i mitt förra inlägg, nämligen följande:
Om Daniel och Andreas är enäggstvillingar så kan ju inte Daniel vara morbror åt Andreas son, såvida inte Andreas genomgått ett könsbyte som inneburit att han numera är sonens mamma. Och så är det ju inte. Daniel är således Alvins farbror. Sorry. Jag är visst inte så perfekt som jag trodde.

Bhonus har bytt personal igen, och den här gången är det Sveriges spralligaste keyboardist, Tomas Edström, som lämnar över till den stillsamme Marcus Fernholm. 
 
Tomas Edström        Marcus Fernhom
Marcus spelade ju förut med Jive, och enligt mitt förmenande så stod han för en betydande del av det bandets profil. En kul och glad scenpersonlighet som jag tror kommer att passa i Bhonus.

Handelsanställdas arbetslöshetskassa söker handläggare och imorgon är sista ansökningsdagen. Jag vill så gärna ha det! Tänk att få ägna dagarna åt att avslå och avslå...Ha ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0