Leaving on a jetplane

Sjukdomsfall på jobbet och som vanligt ställer jag upp och jobbar allt jag bara kan. Min lediga dag blev till en arbetsdag och imorgon jobbar jag från arla morgonstund till sena kvällen. Janne hämtar mig tjugo över sex och skjutsar mig till Kallax och sedan bär det av till Strängnäs! Nu är jag jätteorolig för att planet skall vara så försenat att jag missar tåget till Strängnäs. Det är Norwegian som kör och då vet man aldrig. Fast jag har bara handbagage så jag får väl springa till Arlanda Express som en annan galen stockholmare. 
 
Ikväll har Katarina toppat mitt hår. Jag ser numera ut som Hedvig i A till Ö. Men det kostade ingenting.

Om jag får låna Thomas dator så kommer jag att rapportera från händelsernas centrum. Annars så blir det ett låååångt uppehåll i bloggandet. Nu ska jag försöka få ner alla kläder jag vill ha med mig i en väska så pytteliten att den i stort sett är obefintlig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0