Splish, splash, I was taking a bath

Nu är det bråttom! Börjar jobba om 25 minuter... Tandläkarbesök på morgonen så halva ansiktet känns härligt bedövat. Ikväll blir det fest på Thomas loge (inte loge, utan låsch) direkt efter jobbet. Klockan 8 imorgon bitti åker vi ut till Kallax för att återigen tillbringa lördagskvällen i Strängnäs. Det skall bli så himla kul!

Igår var jag, sonen och hans kompis Sebastian på Nordpoolen i Boden. Ett tämligen chanserat äventyrsbad som skulle må bra av att någon ny, och förhoppningsvis entusiastisk, ägare tog över.

Efter badet åkte jag förbi till min revisor som lugnande påpekade att jag ju faktiskt har klara papper på allt och således ingenting att ängslas för beträffande Skatteverkets stalkerliknande beteende.

Nu måste jag åka! Nytt inlägg på måndag kväll, såvida inte internet fungerar på hotellet! Trevlig helg!


Kommentarer
Bodensare

Tror att vi Bodensare klarar oss alldeles utmärkt utan lady Boella i äventyrsbadet!

2008-12-06 @ 13:40:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0