I wanna go home

Igår fyllde Malin 21 år. Vilken rekordung mamma jag är! Hm..

Hon fick en rightsymbal och nya drumheads av sin pappa och en foundation från Biotherm av mig. Sen ska vi ju faktiskt till London och där kan hon ju få en och annan måltid i present.

Jag har aldrig, ALDRIG någonsin försökt skjuta upp en stängd dörr till en affär, och när det misslyckats ställt mig och knackat på rutan till personalen kommit och öppnat i tron att jag är en kund som kanske glömt något eller betalat för mycket eller något annat viktigt. Jag har ALDRIG då dragit upp ett tyg jag nyss handlat på Åhléns och frågat den stackars personalen i den för kvällen stängda butiken om de möjligen har något tyg som matchar det tyg jag har i kassen. Jag har heller ALDRIG förnärmat snörpt på munnen och föraktfullt fnyst när personalen förklarat att butiken är stängd och kassan avslutad och men önskat mig välkommen en annan dag, när butiken är öppen. Ingen av detta har jag någonsin gjort, men det finns folk som gör sånt. Så nu vet ni. 


Kommentarer
Malin

Men åh gud vad pinsam du är, alla behöver väl inte veta vad jag fyller och vad jag får i present :) Dessutom heter det ridecymbal!

2008-08-30 @ 03:15:30
Mamsen

Men ursäkta då! Mammor ÄR ofta pinsamma. Och hur ska jag kunna veta vad det heter? Ser jag ut som en trummis, eller?

2008-08-30 @ 17:41:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0