Hur många dagarna går inte bara åt åt dagarna, till ingenting på dan

Igår hade jag det lägsta antalet läsare på väldigt länge men det är inte så konstigt. Det har varit lite si och så med uppdateringarna de senaste veckorna. Jag har varken stickat eller sytt på länge, men haft fullt upp med annat. Att se på gamla program till exempel. För vem har inte sett det sista avsnittet av Hollywoodfruar i vilket Gunilla Persson visade upp alla sina talanger? Jag har en kudde som är 70x70 cm och mindre än så bör inte en skämskudde vara.
 
Nej, tacka vet jag Anders Öfvergård. Att han inte bröt ihop fullständigt när han gjorde sitt återbesök hos kvinnan som dagarna efter teamet lämnat huset skyndat sig att måla över alla tapeter, slänga ut de nya fina möblerna och göra sitt bästa för att återställa den ursprungliga röran. Så fruktansvärt ovärt, men jag misstänker att hon hade något slags problematik som inte framgick i programmet. Lite jobbigt med en människa i 50-årsåldern som både pratar och agerar som ett barn.
 
Jag måste bara få visa... Christin har låtit rama in en teckning av Katarina. 
 
 
Fint blev det, tycker jag.
 
I morse hittade jag detta i mitt postfack.
 
 
Känns roligt med små presenter, tycker jag. Och på tisdag åker hela avdelningen till Stockholm. Min lilla resväska och jag är således ständigt i farten, för imorgon bitti styr vi återigen kosan mot Umeå och om knappa två veckor är det dags för forum i Vemdalen. Jag får nog säga som Thomas brukar göra, "Mår jag bättre så mår jag ihjäl mig!" 
 
              


Kommentarer
Ethel

Jag måste erkänna att jag inte sett Gunilla Persson i sista avsnittet av Hollywoodfruarna, jag fixar inte att se damen i fråga, sorry ;)
Vilken superfin tavla det blev av dotterns teckning, hon har talang den tjejen.
Härligt att höra om ditt mående, det är ju så det ska vara, fortsätt må gott!

2013-10-27 @ 00:04:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0