Tusen år

Nu börjar det dra ihop sig. På måndag kommer Frida hem. Alltså till våra hem, mitt och hennes pappas, inte hennes eget eftersom det är i Halmstad. 
 
 
Jag hade tänkt skura ur badrummet idag efter jobbet, men istället kokade jag en svampsoppa. Kantareller och champinjoner, massor med grädde och smör. Till det åt vi, Björn och jag, nygjord aioli på rostat bröd. Kanske inte så himla smart med tanke på att jag ska till tandläkaren imorgon, så hon får kanske sätta på sig dubbla munskydd.
 
Från det ena till det andra. Jag har inget nysytt eller nystickat att visa så istället bjuder jag på en film. 
 
                         
 
Den blonda flickan på filmen är min Katarina. Eller ja, VÅR Katarina. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0