I'm a little knitwit, knitting all the day

Det går alldeles otroligt bra att sticka! Det behövdes bara lite feber för att jag skulle ta plats i soffan på kvällarna och sticka och sticka. Utom i tisdags, för då kändes det som att ryggen var på väg att ge upp igen, så då låg jag i badkaret ett par timmar istället. 

 
Det är alltså bara en tidsfråga innan den är klar. Jag kan förmodligen ha den på måndag, förutsatt att den passar. Men det tror jag. 
 
Förutom att jag själv har samlat på mig sticknålar under hela mitt liv så ha jag också övertagit mammas. Det var när jag botaniserade i stickkorgarna från henne som jag hittade beskrivningarna till två fantastiska huvudbeklädnader för herrar.
 
 
 
Helt underbara, eller hur? Så manligt! Så OEMOTSTÅNDLIGT! Jag vet inte vilken jag är mest förtjust i. Dubbelhaksvärmaren eller babymössan. Det får bli nästa projekt. Vem ska drabbas? Mina bröder kanske? De kan ju inte sluta vara mina bröder, precis. Hehe.


Kommentarer
KATTTT

JAG VILL HA EN SÅN SOM PÅ SISTA BILDEN

2013-02-14 @ 20:44:11
Camilla

Åh, vad jag vill lära mig sticka nu!

2013-02-14 @ 22:19:53
URL: http://camillaassyverkstad.blogspot.com/
Anonym

Jag vill inte ha

2013-02-14 @ 22:50:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0