Det är höstens första dag som står framför mig

Om man säger Mona G så höjer en del på ögonbrynen, men vi tycker ju väldigt olika, vi människor och man behöver ju nödvändigtvis inte spy ur sig sina åsikter om det är något/någon man inte gillar. Annars är det ju uppenbarligen en populär sysselsättning bland de som inte har något vettigare för sig. Men det var inte det jag skulle säga, utan att JAG gillar ganska mycket av det Mona har producerat genom åren. Många bra danslåtar med riktigt bra texter. Den här passar rätt bra nu när september snart är här. 
 
 
 
Igår kväll lade jag mig alldeles för sent.Satt och tomstirrade på Wallander och plötsligt var klockan 23. Sju timmars sömn är lite för lite känns det som. Åtminstone när klockan ringer på morgonen. Nu ska jag ta mig i kragen och gå ner i förrådet. Jag vet att jag har en M65-jacka från tidigt 80-tal som tjejerna är lite nyfikna på. Sen vet jag att det finns en fin väska i någon kartong. Frågan är bara vilken...
 
Ja, detta var dagens blogginlägg, så fyllt av substans att det kan ta ett tag att bearbeta det... 
 
SKOJA!!!! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0