Fader, förlåt dem, ty de vet inte vad de gör

Vilken härlig dag det har varit! Träden blir grönare och grönare och min nyvaxade bil blir dammigare och dammigare. För andra gången sedan i lördags blev den stående nere hos Janne sedan jag varit in till tjejerna. Nånting är galet med nyckeln eller tändningslåset, men nu verkar den vilja komma hem igen, så det får bli en liten kvällspromenad. Idag blev det massor med potatismos, köttfärsbiffar med messmörssås till middag. För en gångs skull var alla ungar här och åt, men Frida hade bråttom då hon skulle ut och övningsköra. Björn hade varit och hämtat sina snygga skor och en läcker tröja som han beställt från London.

Resten av kvällen ägnade jag åt att revidera verkligheten, d v s några blogginlägg, vilket tog flera timmar. Uppdateringen har kinkat men nu är jag klar och imorgon väntar en ny, fantastisk tisdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0