Hvergang!

På söndag fick vi sova ut och det var bra. Jag sydde en toile till Anna och det visade sig att hennes vintagemönster var långt mer komplicerat än jag trott. Det hela slutade med att jag packade ner både mönster och sidentyg i min resväska. Hon kommer ju upp snart...

Mot eftermiddagskröken gick vi till Pelle och Susanna där vi bjöds på pizza och dricka. Anna lade beslag på champagnen som Thomas bar med sig, och hon blev väldigt snart på ett ännu mer sprudlande humör än innan.

Sedan åkte vi till Mörrum, men om detta har jag ju redan skrivit. Måndag morgon var vi tvungna att kliva upp i gryningen, alltså redan halv nio, eftersom vi skulle utomlands.

Han var inte glad. Inte pigg heller...

Här står jag utanför Stoff & Stil, vår värsta konkurrent.

Väl i Köpenhamn så strövade vi på Ströget ända bort till Nyhavn.

Där serverades detta på en restaurang.
Det var en helt fantastisk dag med strålande sol. Fler bilder här.

Men som jag tidigare skrivit så har allting ett slut, så också denna resa. Thomas och Anna följde med mig till Kastrup och vinkade av mig.

"Hejdå, Boella! Vi ses snart igen!"

Så fick jag klara mig själv, och det gick ju uppenbarligen bra eftersom jag sitter här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0