Dan före dan

Oj, oj, oj! Imorgon åker vi till London och jag är jättenervös! För allt! Kommer vi att hitta till utrikeshallen på Arlanda? Och OM vi nu lyckas med det - kommer vi att ta oss från Heathrow in till London? Och sen vidare till vandrarhemmet? Malin är skitarg på mig och säger:
-Sluta vara nervös! Du är faktiskt mamma här!
Ja, ok. Det kommer att gå hur bra som helst. Jag har ju faktiskt varit i London förut. 1973...

Igår sydde jag färdigt en liten sextiotalsinfluerad klänning i grov yllelook. Den blev så oerhört lyckad och precis som jag hade tänkt mig.

Det här är baksidan...

...och det här framsidan! Sitter som smäck! Hoppas kunna hitta ett par orange strumbyxor också. Eller brandgula, som det hette förr i världen.

I tisdags var lilla Siri och hälsade på och med sig hade hon både mamma och mormor. Maken till glad unge får man väl leta efter, och hon var väldigt duktig på att finfördela fikabrödet som hon sedan sopade ner på golvet innan hon slutligen stoppade det i munnen.


Ikväll är Thomas på druidmiddag i Boden och jag lovade i ett svagt ögonblick att hämta honom och en broder, även om det blir sent. Nu är klockan snart elva och jag har inte packat en endaste strumpa än! Dags att ta sig i örat...

Om allt går bra och flyg och tunnelbanor går vår väg så bloggar jag vidare på onsdag kväll. Lev och må! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0