Flyg aldrig med norrmän, köp hellre en folkvagn

Ikväll hade vi i alla fall en himla tur! Vårt plan var "cancellerat", som den unga incheckningshjälpen sa, så vi fick tackochlov plats på ett annat och blev i slutänden endast en timme försenade. Hemma är jag i alla fall nu...

Det har varit en fantastisk, oförglömlig och underbar helg! Om denna kommer jag att kunna skriva hela veckan och jag vet inte riktigt var jag skall börja. Nu vill jag i alla fall krypa i säng för att för en gångs skull få sova mer än fyra timmar i sträck.

Mitt förra inlägg skrevs mitt i händelsernas centrum, därav ett stavfel och ett felaktigt efternamn, vilka båda är korrigerade. Jag säger inte vilka de var, men de visade att även jag kan jag göra fel. Fast det känns lite surt... Natti natti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0