Länktips!

Jo, en sak till. Följ Åsa Ivarsdotter öden och äventyr i franska Antibes! Det är väl egentligen onödigt att skriva "franska" eftersom det, såvitt jag vet, inte finns så himla många Antibes, men just det faktum att Antibes ligger i Frankrike gör det hela mer imponerande än om det legat i Storbritannien. Åsa ska nämligen bo där i ett halvår och driva ett bed & breakfast tillsammans med sin kompis Cia (www.ruesade.se) och hon klarar språket till stor del med hjälp av Google translate. Hade JAG vågat ta mitt pick och pack och dra till Frankrike? Nix. Åsa skriver hursomhelst blogg och den kan du läsa HÄR. Sanslöst underhållande. Du finner den också bland mina länkar till vänster. Läs och låt dig roas! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0