...och jag tänker varje gång...

Söndagen blev en stressig historia. Mammavecka med mamman i Stockholm innebär att pappan får stå för middagsmyset. För att göra det hela enklare lagade jag lite mat som han fick hämta. Det blev en form mangokyckling och så en gryta palt förstås. Efter dusch och packning var det lite svårt att somna och när väckarklockan ringde var jag inte särskilt utvilad. 
 
Väl i planet visade det sig att det droppade något från den högra motorn så piloten fick köra tillbaka det till flygplansparkeringen. Det kikades på motorn och  den provkördes och det visade sig att det bara var någon överbliven slaskbensin som droppade och sen så lyfte vi, ganska ordentligt försenade. Taxifärden från Arlanda in till stan var inte heller särskilt självklar. Inte som en bilfärd mellan t ex Luleå och Boden kan vara. Chauffören visade dessutom prov på filkörning i den högre skolan.
 
Det var förstås roligt att träffa stockholmskollegorna, de som varit uppe hos oss för inlärning. Det var också roligt att komma till hotellet, tvätta bort sminket och lägga sig i sängen.

 
Det är kallt i rummet så jag ligger i mitten med dubbla täcken men det går ingen nöd på mig. Det sitter en tv på väggen i fotänden och nu börjar Ullared. Man kan ha det sämre!


Kommentarer
Eva

HeJ!
Hoppas du hittat värmen , 2 täcken synes du ha,,, glömt yllesockarna:) det är oftast kallt i rummen...'Min dotter ska till S-holm i morgon måste skicka mess att hon packar ner yllisarna:)
God Natt fr Kallis

2013-03-18 @ 20:50:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0