Apropå ingenting

Som vanligt går det undan när det väl sätter igång. Den första bilden är tagen kl 7 i onsdags morse och den andra omkring 11 timmar senare.





Klockan sju igår morse startade jag min nära 75 mil långa resa till Vemdalen. Det är mitt elfte forum och det blir bara roligare och roligare. Numera är jag sambo med Cattis och i år även med Monica.

Världen badade i sol och Saaben gick helt klanderfritt, så när som på några ryckningar vid acceleration, med en bränsleförbrukning på 0,77. Inget att klaga på, alltså. Jag höll hastighetsbegränsningarna och var framme rekordtidigt, typ 15:40. 



 På kvällen åt vi middag på hotellet, härlig plankstek med bernaisesås.



Åke och Lina



Carl-Martin och Thomas

När vi hade ätit gick vi förstås in till dansen och som vanligt var det tre band som delade på denna torsdagskväll, nämligen Glennartz, Perikles och Pure Divine



Perikles

Den tidiga morgonen gav sig tillkänna så vi skippade efterfest och gick och la oss, uppskattningsvis strax före tre. Efterfestsugna vänner bankade dock på vår dörr men vi låtsades inte höra utan somnade istället gott. Dagen idag har inte inbjudit till några utomhusaktiviteter så efter att ha slappat, slappat, ätit pizza och slappat lite till tror jag att jag måste vila lite middag så jag orkar med kvällen.
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0