Bowling for soup

Det blir inte så många uppdateringar här, som ni kanske märker. Nu har en hel radda vanliga dagar passerat, och nu sitter jag äntligen här på en uppblåsbar extrabädd i Thomas och Annas kombinerade syrum och walk in-closet. Tänka sig. Imorgon blir det Olle Jönsson och förhoppningsvis även Larz Kristerz, så SÅ jäkla trist har jag faktiskt inte.

Jag har, sedan sist, sytt en vit brynja, inspirerad av Karin, som sydde en svart. Min blev snyggare i verkligheten än på bild så jag väljer att inte publicera den.

Hursomhelst så blev jag hämtad av Anna i en Saab 9-3 som de lånat medan Alfan är på verkstad. När vi kom hem stod Thomas vid spisen och lagade kantarellsoppa som vi åt tillsammans med vitlöksbröd. Mumsigt. Det är alltid roligt att umgås med Thomas och Anna.





Nu ska jag sova lite, för imorgon ska Anna och jag in och göra Karlshamn. Hoppas hoppas tygaffären är öppen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0