En liten bit är bättre än nada

Det händer så mycket konstiga saker. Plötsligt började fjärren till billåset fungera igen. Som om ingenting hänt. Men samtidigt blev blinkersen ljudlös. Den fungerar precis som den ska, men den hörs inte. Fast det kan jag leva med. Det är väl bara nåt relä som måste bytas och det kan jag fixa nån gång när jag har riktigt gott om tid. Aldrig, med andra ord.

Både jag och Katt har haft ont i huvudet i helgen så vi låg och degade nästan hela lördagen. Framåt kvällen tog vi oss samman och åkte till Willys där vi provianterade inför en fortsatt soft lördagskväll. Malin höll sig också hemma, så vi klämde in oss i soffan alla tre. Såg på en värdelös film (Dude Date), käkade jumbocheesedoodles och drack Portello.



Jag mjukstartade söndagen med ett par timmar i badkaret innan jag hämtade upp Jenny och åkte till Boden för några timmars arbete.

Sen vet jag inte vad som flög i mig, men jag åkte i alla fall till Sunderbyn där Donnez spelade. Och det gjorde de som vanligt jättebra. Man kan säga att de vet hur en danslåt skall spelas och det förekommer verkligen inte en enda låt i något konstigt tempo på deras repertoar. Farao så bra de är! 



Men inte hade jag så särskilt kul ändå och eftersom det efter varje söndag dyker upp en måndag, veckans första riktiga arbetsdag, så åkte jag hem redan 21:30. Jag är ju så sjukt trött på morgnarna... Men redan på fredag är det dags igen. Drifters på Björknäsparken. Jag har ju inte träffat Erika sedan Jamie föddes!



Kommentarer
Sara

Hej Boel

om du vill så får du gärna gå in och kolla min blogg om du vill det



Adressen är Arvingarnafan.blogg.se



Mvh Sara

2011-09-06 @ 22:09:53
URL: http://arvingarnafan.blogg.se/
Anonym

Nej! Due Date heteren... Det finns något som heter GOOGLE också! LOL

2011-09-06 @ 22:38:03
Katt

DUE DATE!!! haha skemta såg att malin redan kommenterat. donnez asså, där missade man nåt. har ju lyssnat in mig på deras senaste skiva och jag måste säga, vilket skönt gung! så är dom söta också hihi FniZz

2011-09-07 @ 00:25:25
URL: http://dixdigit.blogspot.com
Marianne

Oh ja visst är Donnez makalösa! Var och såg/dansade till dom i Täfteå. En nätt liten resa på 30 mil men va gör man inte för Donnez och lille Signar. En toppenkväll!! =)

2011-09-07 @ 08:37:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0