I am happy in my skin

I lördags kväll var jag på modevisning i Smedjan. Arrangör var MAKE UP STORE. Mingel med rosévin och snittar.









Jepp, that´s my girls...



...och f d grannens.

Innan töserna hunnit få av sig sina vackra men opraktiska utstyrslar hade jag hunnit promenera nästan ända hem. Jag hämtade bilen och så åkte vi på Max, där Lisa jobbade men var glad ändå.



Så åkte vi hem, käkade hamburgare och kollade innehållet i min goodiebag.



Konstaterade att Malins makeup knappast är något man målar dit i brådrasket.



Kanske inte heller Katarinas.









Kommentarer
Ethel

Vilka supersnygga flickor du har, men dom har ju en rackarns snygg mamma att brås på :)

2011-09-29 @ 00:23:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0