Streaplers on ice

Ja, så har jag varit på ännu en hockeytävling. Denna gång spelade Luleå Hockey mot MoDo och det gick inget vidare. Inte för Luleå, alltså. De förlorade, vilket var jäkligt trist. Nu var det ju av en särskild anledning som jag än en gång offrade några timmar av min dyrbara tid till att se på en hel hockeymatch. Streaplers sjöng nämligen nationalsången och det var självklart det allra allra bästa framförandet vid någon hemmamatch EVER! Tyvärr var björngapet ur funktion men det var väldigt effektfullt i alla fall.


Henrik, Anders, Kenny och Kjetil sjöng fyrstämmigt. Otroligt vackert!


Fyra femtedelar Streaplers i nya fina halsdukar, nöjda efter att ha skrivit ett nytt kapitel i Luleå Hockeys historia.

Men om jag skall gå mer på hockey så skulle jag vilja ha något slags vinstgaranti. Det är så himla kul när Luleå gör mål, för då blir alla så glada och det är väl ändå det som är meningen? Att man ska ha roligt, alltså.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0