I´m glad it´s your birthday

Anna har bloggat om bröllopet HÄÄÄÄÄÄÄR! Har ni inte läst det, så gör det nu! Och ids ni inte läsa så njut av de fantastiska bilderna, de flesta från Foto-Micke Törnkvist.  Det finns liksom inte ord för att beskriva hur fantastiskt det var!

Så har även denna helg passerat, och som vanligt var den alldeles för kort. Jag hinner verkligen inte en bråkdel av det jag föresatt mig. Det är så himla lätt att prioritera umgänget med goda vänner framför fönsterputs, dammsugning och ugnsrengöring. Dessutom fyllde Malin år igår. Om man har en unge som fyllt 24, då börjar man väl ändå vara lite till åren? Det var bara en reflektion, jag har inga problem med det (host host) utan är snarare lite fascinerad över att de här små krypen man nyss bar på höften, numera både kör bil (Frida fick låna min igår, och jag kände mig faktiskt förvånansvärt lugn med detta) och går på systembolaget.

Vi fikade hos Janne och Katt hade bakat en JÄTTETÅRTA. Minst 6 våningar, fylld med en massa smaskens.



Jannes padda var så fängslande att Katt glömde sin vanliga fotogrimas.



Och 24-åringen var glad och nöjd.



Nä, jag har lite svårt att begripa var åren tagit vägen. Detta säger jag utan minsta melankoli. Alla tider har sin tjusning och nog är det gulligt med små barn, men det är jäkligt trevligt med vuxna också. Man får ha så himla ROLIGT i deras sällskap!


 



Kommentarer
Karin

Jag vill se chiffongklänningen med kedjor. Ta på dig den och kom förbi på Ohlssons? Eller visa en bild här. Vilket som är enklast.

2011-08-28 @ 23:27:16
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0