Road trip

Jag hann i alla fall. Alltihop. Klänningen blev klar, skärpen till brudtärnorna, mörkläggningsgardinerna till bilen och till Thomas och Annas bod. Jag hann packa och jag tror faktiskt att jag har fått med mig allt och eventuellt lite mer. Vi gav oss iväg kl 14, och har tagit lite pauser här och där efter vägen. Åt middag på en kinarestaurang i Umeå, en glass på Statoil i Örnsköldsvik. Stannade till en stund på en rastplats norr om Sundsvall, men bestämde oss för att fortsätta en bit till. Nu har vi slagit läger på en annan rastplats, vid Ångersjön, och eftersom vi skall till Johan och Ingalis i Gävle imorgon så är vi ju i princip framme. Jamen, det är lätt hänt. Saab och körglädje är ju synonymer.



Nu tänker jag och Björn se på film tills batteriet i datorn tar slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0