You´ve got a friend

Jag har haft en helt fantastiskt rolig helg som började i torsdags och slutade vid midnatt igår. Ja, jag kommer att redogöra för varenda timme, men inte ikväll. Jag vill bara visa mitt nyförvärv.



Den gör mig så glad så att jag får nästan svårt att andas, och den största anledningen till det är det faktum att den står där den står tack vare mina underbara vänner, sådana man önskar att alla hade vett att uppskatta. Jag gör det i alla fall, för vad vore livet utan dem?  

Liten redovisning av fredagen får ni här. Och imorgon kommer det mer på den här bloggen. Lovar. Förhoppningsvis skriver även Anna också något. Hoppas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0