Beautiful Blogger Award

Och så har jag fått en utmärkelse av Gullsvansar och kärlekslimpor-Anna! Det är Anna som designat min blogg. Samma Anna som sjunger vackrast i världen, som syr så fina klänningar, som är ett med datorer och som, när jag tänker närmare på det, faktiskt kan ALLT! Anna bor i Blekinge och nu är det bara en månad tills jag åker ner och får träffa henne igen. För vi träffas relativt ofta, trots avståndet, och det tycker jag är jätteroligt. Tack snälla Anna, för utmärkelsen!
palvenaward

Med utmärkelsen följer vissa regler:
1. Thank the person who nominated you for this award/Tacka personen som nominerade dig
2. Copy the award and place it in your blog/Kopiera bilden och använd den i inlägget
3. Link to the person who nominated you/Länka till personen som nominerade dig
4. Tell us 7 interesting things about yourself/Berätta 7 intressanta saker om dig sjäv
5. Nominate 7 bloggers/Nominera 7 andra bloggare
6. Post a link to the nominated bloggers/Länka till de andra 7 bloggarna



1. Jag älskar Polly (röda påsen) och saltlakrits-Plopp. Den senare har jag dock missbrukat så intensivt att jag nu lever i avhållsamhet från den för att inte drabbas av avsmak.
2. Jag är 50 år och lider av FRUKTANSVÄRDA ålderskomplex! Fast jag har å andra sidan aldrig haft så  kul som nu!
3. Jag lider av det s k Blåa bunken-syndromet, vilket innebär att jag vill veta ALLT innan det har skett. Oavsett om det gäller tillgången på sucketter i min egen servering eller var och med vilka jag ska sitta på Guldklavengalan 2011... Och 2012.
4. Jag har fyra barn, tre flickor som är 17, 20 och 22 år samt en pojke som snart fyller 15.
5. Jag jobbar just nu med teknisk support för hemlarm, men inleder mitt avancemang i företaget imorgon.
6. Jag tycker inte om att sitta stilla, men jag tycker heller inte om att motionera.
7. Jag älskar att sy och har ett helt rum inrett för ändamålet, men hinner dessvärre inte sitta vid maskinerna så ofta som jag skulle vilja. Huvudet är dock fullt av projekt som vill bli genomförda.

Jag nominerar:
Dansbandsänkans blogg
Fridolinas blogg
Katt
Bevemyrs
Vintageportalen
Små yrväder
Fotomicke

Och jag bloggar ju som sagt också på Får jag lovs hemsida numera...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0