Lullaby

Det blev tio och en halv timme... Somnade halv åtta och vaknade sex. Precis lagom för en vanlig måndagnatt. Så skulle jag vilja sova varje natt, men då skulle jag inte hinna något annat. Inte träffa mina barn, inte prata i telefon, inte promenera, inte sy och definitivt inte blogga. Så nu är klockan 22:44 och jag har precis bloggat färdigt på Får jag lovs hemsida. Jag har dessutom gått en promenad med Malin. Men nu måste jag gå och lägga mig. Har köpt senaste numret av Burda, och för en gångs skull hittade jag massor med mönster på kläder jag vill sy. Så det där med att sova tio och en halv timme på vardagarna blir det ingenting av i fortsättningen... Ni missar väl förresten inte Annas blogg, Gullsvansar och kärlekslimpor? Anna är ju, som jag sagt förut, en riktig allkonstnär. Hon bygger hus, syr vackra klänningar och "är ett med datorer". Till exempel. Och så finns det ingen som sjunger så vackert. Ja, så är det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0