Bara en fråga

Det jag tycker är mest fascinerande är att ni troget stannar kvar! Och ni skall bara veta hur glad det gör mig! Jag kom hem från Malung natten mot fredag, efter att ha kört de nittioen milen i stort sett nonstop. Stannade i Ljusdal och åt en kabanoss med räksallad, starksenap och ketchup och körde halv två på natten en repris av denna måltid på Statoil i Piteå tillsammans med Frida. Nu måste jag snabbt hoppa i kläderna för att därefter åka till Max och Christin i Boden där det vankas oxfilé, pommes och pepparsås. Några bilder från Malung...:

Thomas Lundin och Anna genrepar

Olle Jönsson likaså. OBS! Det är en burk mineralvatten han håller i handen och ingenting annat. Folk tycks ju tro att han är ständigt berusad, något som faktiskt knappast kan vara mer fel.

Insidan av Olles högra underarm.


Taktiksnack? Thomas, Olle, Stefan och Svannte

Nej, nu kurrar magen...


Kommentarer
Ethel

Härligt att se att du skriver igen, du må tro att tankarna gått åt många håll när du varit så "osynlig" här på bloggen.

Men det är klart nytt jobb ger nya rutiner, kul att du trivs så bra på G4s

Ha det gott, väntar nyfiket på fler inlägg här och där =0)

2010-07-25 @ 09:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0